ge mig ett Z, ge mig ett T, ge mig ett U, ge mig ett L. vad blir det???

Förutom att gå introduktionskurs, lära känna butiken, sortimentet och mina nya arbetskollegor samt att i träningsbutiken komma in i arbetet, lära mig rutiner och dekorera så smått, har jag ockå varit med om en första, väldigt trevlig "personalfest". Detta var när varuhusets stora symbol anlände till Cederströmsgatan 2 i Malmö: Den stora röda stolen.

Detta firades med en namgivningsceremoni, krossande av champangeflaska, lite fina tal och dessutom träning av Malmöfilialens "kampsång". En allt som allt väldigt trevlig tillställning! Och väldigt uppbyggande av sammanhållning och förväntan inför analkande öppning. Inspirerande.




Spänningen är olidlig till öppningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0