Arbetsbeskrivning

Mina arbetsuppgifter som varuhus/inredningsdekoratör är ganska spretiga men otroligt lärorika och fyllda med möjligheter. Jag arbetar både på egen hand samt i team med min dekoratörs-kollega.

Förutom dekorering av utställningens inspirationsrum, butikskommunikationen och den visuella marknadsföringen i huset, samt den allmänna dekoreringen av varuhuset innefattar mina arbetsuppgifter även fotostyling av produktbilder i miljö till kommande kampanjblad.
Hand i hand med detta är det även tänkt att vi ska inreda ett antal visningslägenheter för varuhusets räkning åt en av Malmös ledande aktörer på bostadsmarknaden.

Kommer bli väldigt spännande.


Som dekoratör är man dessutom något av en hustomte med en ständig uppsjö av småuppdrag och önskemål att tillfredställa, så det är inte speciellt svårt att få tiden att susa förbi. En bra sak i detta läge är att vara välorganiserad och uppfinningsrik. Då löser man det mesta om man bara har ett glatt humör ;)



Julmys på sängavdelningen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0