LIA 2, Hansa

Min andra LIA period (november till januari) spenderade jag med dekoratörerna på varuhuset Hansa i Malmö. Dekoratörerna arbetar bland annat med planering och skyltning av de gemensamma skyltfönsterna, skyltning av bokningsbara podier samt kommunikationen och dekoreringen i varuhuset.


En av sakerna jag fick göra under perioden var att på egen hand skylta ett podie utifrån mitt val av butik och tema. Det innefattade: val av kläder och accessoarer, passande dockor, samt styling av dessa. Val av rekvisita samt bakgrundsvepa.
Butiken blev Gant och resultatet blev:






Förutom detta var jag med i genomförandet av årets julskyltning samt en mängd podier och mindre skyltningar.
Nedan följer ett litet urval av det jag arbetade med:

Skyltboxar:


Nyårs podie:


Detaljer ur skylt för make up och parfym butik:



Jag var även delaktig i genomförandet av årets barnfönster med temat: Under Granen:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0