... och nu tar jag ett raskt kliv frammåt.

Sommaren susade förbi som en ferarri på autobahn. Med tre jobb att fylla tiden (Ja jag har för tillfället tre dekoratörsjobb att bolla med. Tre arbeten, tre helt skilda sätt att kommunicera med mottagaren.) samt ett nyinförskaffat hus i Bunkeflostrand (ska göra ett hemma-hos reportage hos mig själv någon dag när vi börjat komma iordning) har jag knappt märkt den sticka förbi.

Men nu är hösten på intågande vilket betyder nya tag och nya tider. Förhoppningsvis även lite nya intryck i och med stundande formex mässa. Jag känner att jag har ett enormt behov av vidareutveckling och nya utmaningar. Får se vad hösten har i sin ficka för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0