Roliga idéer

Att vara dekoratör (jag säger "vara" för det är verkligen något man ÄR, inte något man arbetar med) betyder att man ständigt måste söka inspiration, idéer, lösningar, titta på hur andra arbetar och "stjäla" goda idéer när du ser dem för att utveckla dem på ditt eget sätt. Man måste även hela tiden hålla sig mottaglig för trender och aktuella händelser, titta på sin kundkrets, föra fram sortimentet på ett sätt som tilltalar dessa eller att presentera varorna på ett uppseendeväckande sätt, att skapa blickfång, intresse och känslor.



Nedan följer några bilder på skyltningar jag som jag i min jakt på nätet efter inspiration ramlade över och fastnade för:







Kommentarer
Postat av: isa

Jag älskar din beskrivning på dekoratörsyrket. Jätte bra blogg i övrigt. Jag snubblade in på den av en ren google-händelse. ;)

2011-03-08 @ 15:02:35
Postat av: aRoom

TACK! va roligt att du ramlade in och att du tycker om det jag skriver. :)

2011-03-08 @ 21:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0